7 Aralık 2011 Çarşamba

noktalı hayaller | kargga

Müziğin tınıları bazen geçmişe götürür ya, düne ya da geçen seneye değil he... Yaşamadığımız dönemlere. Az önce oradaydım, insanlar gördüm üzgündüler, ahh eskiden her şey ne kadar güzeldi değil mi ? falan diyorlardı. Güldüm, zaten eskisiniz daha ne kadar eski olcaksınız falan diyecektim, şimdi gelecekten geldim diye ayar olurlar bağırıp kızarlar diye sustum. Bir şeyler içmek için güzel mekan buldum, girdim yılı tahmin etmeye çalıştım, insanların üstü kirliydi-çamaşır makinasının icat edilmediği yıllar diye düşünüp geçiştirdim, şarap getirdiler önüme, tadı şimdi içtiklerimizden daha güzeldi, eskiden daha güzelmiş öyle dediler. İçeri girdiğimde ortam çok yabancıydı, tanıdıkça daha çekici oldu, heycanlandırdı, yitikleşti, kayboldu... Eskiden daha güzeldi.
Bu arada müziğin beni çıkardığı yolculuk iki şarkı arasındaki o bir kaç saniyelik boşlukla sona erip beni koltuğuma bıraktı. Artık sizin zamanınıza döndüm saygılar. Bu arada şaka yaptım şimdiki şaraplar daha güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder