5 Mayıs 2011 Perşembe

Ben hiç bi şey anlamadım | Karga

öncelikle belirtiyim hiç bizaman imla kurallarına uymadan yazıcam bu blogda beceremem kural mural işini. neyse ben konuya giriyim, ulan ben bi bok anlamadım bu hayattan yaşıyoruz falan iyi güzel ama çok komik lan. anasını satıyım şuan dünü düşünüyorum ya da yarını farketmez aynı gibi, ama bişeyler farkediyorum mesela neden para, kariyer, iiyi insan olmak peşinde koşmadığımı,bunun sebenbini farkediyorm. alkolünde hatrı sayılır etkisi vardır tabi bu farkındalıklarımda, sanırım nefes alıp bişeyler isteyip onları gerçekleştirmeye çalışmak hayatın olayı. he bi de rüyalar var, kutlu doğum haftası muhabbetini rüyamda gördüm, camilerde dansözler vardı kutlamalar falan hoştu.

her yazdığımı kaç kere silip düzelltiğimden emin değilm ama bünye sarhoşken klavye çok yabancı gelio be insana.

ya bide merak ediyorum tanrı bizii yaratmadan önce napıyodu bunu düşünüyorum gibi şuan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder