14 Mayıs 2011 Cumartesi

Adam olun lan | KArga

Ağzınıza sıçarım götler. olm burada bi blog varsa izlemeniz lazım. neden izlemiyosunuz aq. bak benim ağzımı bozdurmayın ben padişah sultan falan soyundan geliyorum. benim adım kırkdördüncü karga. varya sinirlenirsem hepinizi sikerim. bu blogu takip etceksiniz o kadar. şimdi size eski yazılarımdan bi parça sunuyorum onuda okuycaksınız ve adam olcaksınız. o kadar.

Dersten çıkıyorum, önceki günlerde gözüme kestirdiğim bir kızı gördüm, parlak kızıl saçları direk dikkatimi çekti, içecek birşeyler alıp çaprazına oturuyorum. Suratını hala göremedim, bana dön hadi bana bak ! Elimdeki meşrubat şişesini yere bırakıyorum, kırıldı, çok ses çıktı, herkes bana bakıyor o da bakıyor. Afallıyorum, önceden gördüğüm kız o değil, sadece onun saçlarını alıp kendi kafasına takmış sanki. Çok sinirleniyorum. Karar verdim bugünde içeceğim. Kırılmış şişe kalıntılarına basarak kantinden dışarı çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder